Air Minuman kesihatan U.S.A

Air kelapa adalah 100% semulajadi dan kaya dengan pelbagai manfaat untuk kesihatan. Fakta ini jelas dan bukan rahsia malah terdapat majalah Kesihatan di Amerika Syarikat serta negara-negara lain akui dan menyatakan air kelapa dikenali sebagai satu minuman organik, "minuman sihat di dunia."

O.N.E.  jenama air kelapa organik adalah minuman kesihatan yang dikeluarkan di Filipina dan dieksport ke pasaran AS.

Gregory L. Domingo, Setiausaha Perdagangan dan Industri Filipina, berkata bahawa O.N.E. air kelapa organik adalah contoh yang baik bagaimana produk kelapa boleh memasuki produk eksport  bagi pasaran Amerika Syarikat (AS).




 Pengasas-O.N.E. air kelapa organik Rodrigo Veloso, seorang ahli perniagaan dari Brazil. Syarikat itu dilancarkan di Los Angeles, Amerika Syarikat pada tahun 2006,  dan telah memperkenalkan 'O.N.E ' air kelapa organik di pasaran.

 
Ia adalah minuman alternatif yang paling popular dan boleh dibeli di kedai rantaian pasaraya di selatan California.

 
Majalah kesihatan Amerika Syarikat dengan tajuk, "air minuman sihat" untuk penghidratan dan mengandungi sifat-sifat pemakanan yang mengandungi lima elektrolit penting; kalsium, kalium, magnesium, fosforus dan natrium.

Jika anda dahaga dan keinginan untuk me-minum air sejuk . Amalkan air kelapa  - ia penuh dengan manfaat kesihatan dan 100% semulajadi